Nog 4 weekjes!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Arnold en kim - WaarBenJij.nu Nog 4 weekjes!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Arnold en kim - WaarBenJij.nu

Nog 4 weekjes!!!

Blijf op de hoogte en volg Arnold en kim

09 September 2012 | Nederland, Eindhoven

Jaja, vandaag nog precies 4 weekjes en dan is het zover. Dan vertrekken we voor, in ieder geval een half jaartje, op wereldreis. Tijd voor ons eeste verslagje dachten we.

De meeste voorbereidingen zijn getroffen. We zijn lek geprikt van alle inentingen. Ons appartement is alvast voor een aantal maandjes verhuurd. Onze banen hebben we opgezegt. De meeste spullen zijn gekocht. Het eerste deel van de reis, de Trans-Mongolie express, is geboekt. De paspoorten liggen bij de ambassades voor onze visums voor Rusland, Mongolië en China. De vliegreis van Thailand naar Nieuw-Zeeland is geregeld. Twee wandeltochten in Nieuw-Zeeland zijn geboekt (waar we bij één door de uitbarsting van een vulkaan, die meer dan 100 jaar sliep en net nu wij daar naartoe gaan wakker wordt, hebben moeten switchen van camping...hopelijk blijft dat kreng nu weer 100 jaar slapen...). En de reisverzekering is afgesloten.

Nu nog de malaria-pillen halen en hopen dat we onze visums krijgen en dan zijn we er helemaal klaar voor :) !!!

En niet te vergeten, heel belangrijk, van iedereen afscheid nemen op ons afscheidsfeestje 29 september. We zullen iedereen heel erg gaan missen :(

Dit was het voor nu, op naar ons volgende verslag.

Kim en Arnold

• 25 September 2012 - 14:33

Ans:

hoi kim en arnold

het schiet inderdaad al op voor jullie het is een hoop geregel voordat je weg kunt maar dat zal het zeker waard zijn allemaal ik vind het erg leuk dat wij jullie tijdens de reis kunnen blijven volgen en dat gaan we ook zeker doen
    helaas kunnen wij niet op jullie feestje komen maar dat maken we goed in ieder geval veel plezier zaterdag en tot volgende week

• 29 September 2012 - 12:13

Petra Mulder:

Hoi Arnold en Kim,

Even vast een kort berichtje. Jullie zijn nu eindelijk klaar met werken het zit erop. Nog een leuk afscheidsfeestje en dan kan de lange reis beginnen. Geniet ervan en ik zal zeker jullie reisverslag volgen. Nogmaals veel plezier en ik hoop snel de foto's en verhalen te kunnen lezen.

Dikke kus Peetje

• 01 Oktober 2012 - 16:22

Martin Van Wijk:

Dat was een leuk afscheidsfeest; dat moet een goed begin zijn van jullie eerste (! ) wereldreis samen. Geniet ervan en denk eraan: goed opletten bij het oversteken, en niet met vreemde mannen meegaan!

• 04 Oktober 2012 - 18:23

Tet:

Kim Arnold
    Geniet ervan en veel plezier
    En een goede reis
    Tet