Afscheid nemen (bestaat niet) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Arnold en kim - WaarBenJij.nu Afscheid nemen (bestaat niet) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Arnold en kim - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen (bestaat niet)

Door: Arnold en Kim

Blijf op de hoogte en volg Arnold en kim

05 Oktober 2012 | Nederland, Eindhoven

Afgelopen zaterdag 29 september was het dan eindelijk zover…ons afscheidsfeestje! Na een hoop gesjouw met honderden liters drank, kilo’s snacks, meters slingers en ons longen leeggeblazen op tientallen ballonnen ;-) waren we helemaal klaar voor ons feestje…en wat voor feest was het!
Na een wat aarzelend begin, begon dan toch eindelijk de dansvloer vol te lopen en na een optreden van de Village People ging het dak er helemaal vanaf. Vele dansklassiekers kwamen langs en het was mooi om te zien dat er aantal mensen speciaal voor ons feestje uren danslessen hadden genomen om niet helemaal af te gaan op de dansvloer…
Het was een avond met een lach en een traan, maar het was vooral hardstikke gezellig.

Natuurlijk willen we Peer en Ton bedanken voor hun (emotionele) speeches en Roel voor het verzorgen van de geweldige muziek die avond, het barteam Johan, Kirsten en Rachel en uiteraard Tom, Bianca, Dick, Wilma, Peer en Els voor de hulp. Verder willen we alle vrienden en familieleden bedanken die op ons feestje aanwezig waren. Van de meeste van jullie hebben we die avond al uitgebreid afscheid genomen en langs deze weg willen we jullie nogmaals bedanken voor de onvergetelijke avond.

Groetjes en tot het volgende reisverslag,

Arnold en Kim

(p.s. wij nemen geen enkele verantwoording voor eventuele calamiteiten voortvloeiende uit de bijgaande foto’s)

• 05 Oktober 2012 - 12:50

Ronny K:

Hé Arnold,

Ik zie dat je vrienden wel een goed feestje kunnen bouwen!
    Maar ik wens jullie een mooie en vooral interresante reis toe.

Gr Ronny K

• 05 Oktober 2012 - 21:34

Frank:

Was gezellig feestje hoor :) kan niet wachten op het welkom terug feestje ;)

• 09 Oktober 2012 - 19:25

Hanneke:

Leuk feestje geweest zo te zien! Geniet van jullie mooie reis, ik ga jullie volgen xxx Hanneke